Dejte si nohy nahoru,
nákup začíná!
V našem eShopu máme vše od tarifů,
přes internet a telefony
Mobilní tarify
Je libo nekonečno dat nebo tarif s datovou jistotou Pořád online?
Vyberte si zde.
Předplacená karta
Ti, kteří raději dobíjejí kredit,
si mohou zvolit svůj mix minut, SMS a dat přímo zde.
Pevný internet na doma
Stahujte, hrajte, pracujte, sledujte a bavte se. O spolehlivé připojení se postaráme my. Více zde.
MAGENTA TV
S naší televizí si najde každý to své. Máme sport, pohádky, dokumenty i filmy. Naladíte zde.
Telefony a...
...notebooky, tablety, příslušenství, televize, modemy a to všechno klidně na splátky. Podívejte se.
Zavázat? Odvázat!
U nás si zavazujeme jen tkaničky, ne zákazníky 😊.
Jiná to ale je, když si k tarifu přihodíte ještě telefon za zvýhodněnou cenu, to pak spolu máme smlouvu na 24 měsíců a vy telefon za kačku.
Smlouvu lze podepsat elektronicky. V tom případě svou identitu ověříte jednoduše a rychle třeba přes BankID.
Vše je u nás v bezpečí. Zásady ochrany osobních údajů.
Přáli jste si platit?
Podporujeme tyto platební metody:
Visa, Mastercard, Click to pay
V naší apce můžete ještě navíc využít platbu pomocí:
Apple Pay, Google Pay
Vše je u nás v bezpečí. Zásady ochrany osobních údajů.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků.
Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Jak funguje ověřování přes Bank iD?
Je to velmi snadné. V nákupní cestě zvolíte přihlášení přes Bank iD. Vyberete ověření prostřednictvím své banky a budete přesměrováni na stránky banky (vašeho internetového bankovnictví), kde zadáte své přihlašovací údaje a odsouhlasíte, která data o sobě budete předávat. Poté budete přesměrováni zpět k nám, kde již budete ověřeni. Přihlašovací údaje vidíte jen vy a vaše banka, T-Mobile je neuvidí nikdy.
Jak mohu svůj nákup na eShopu zaplatit?
Zaplatit u nás můžete platební kartou i hotovostí, a to při převzetí u kurýra, na prodejně, u doručovatele České pošty i ve všech pobočkách Balíkovny a České pošty. Pouze při výběru doručení do Balíkovna – BOXU je nutné objednávku uhradit online kartou. Platba kartou na samotném boxu totiž není možná. Jakmile bude váš balíček v boxu, obdržíte e-mail s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte.
Kartou je možné zaplatit online už při zakládání objednávky, a to přes platební bránu, ApplePay a GooglePay. Když si u nás budete pořizovat příslušenství, tak je platební karta jediný možný způsob platby, a to i v případě, že k němu máte přihozený třeba také nový telefon.
Tím však jednoduchá platba nekončí. Stejně rychle u nás v apce Můj T-Mobile zaplatíte své vyúčtování nebo dobijete kredit.
Na jak dlouho u vás uzavírám smlouvu, a jak jí můžu ukončit?
Smlouvu na tarif s námi uzavíráte na dobu neurčitou a můžete ho tedy měnit každý měsíc. Vypovědět smlouvu lze kdykoli bez sankcí. Stačí, když nám napíšete a po 30 dnech je po všem.
Když si k tarifu pořídíte zvýhodněné zařízení (třeba telefon se slevou až 5000 Kč), smlouva bude na dobu určitou – 2 roky. Pokud se rozhodnete ji předčasně ukončit, bude nutné čerpanou slevu zařízení doplatit. Vaši smlouvu ukončíme 30 dní ode dne přijetí a zpracování vaší výpovědi.
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Ano, určitě. Máme velmi širokou síť našich prodejen, kde si většinu zboží můžete vyzvednout vlastně ihned. Stačí vyčkat na SMS s výzvou pro vyzvednutí.
Pokud to máte na prodejnu daleko, je možné objednávku vyzvednout na poštách nebo na pobočkách Balíkovny, kde počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí balíku zjistíte v e-mailu nebo na https://www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik.
Doručení je u nás vždy zdarma.
Kde najdu nejaktuálnější nabídky od T-Mobilu?
Chápeme, že čas je pro vás důležitý, a tak jsme dali ty nejlepší nabídky měsíce pěkně dohromady. To nejzajímavější od nás vždy najdete zde: nejlepší nabídky. Tak vyrazte na nákup! Fronty nečekejte a objednejte kdykoli. Uprostřed noci, o víkendu i o svátcích.
Kde mohu reklamovat zboží z eShopu?
Telefon můžete reklamovat v naší široké síti prodejen. Řešení nám trvá většinou 7 dnů, ale nejpozději do 30 kalendářních dnů máte výsledek, jak nám ukládá zákon. Pokud u nás máte smlouvu, můžeme vám zapůjčit náhradní telefon zdarma.