Předplacené karty
Buďte ve spojení i bez tarifu. Z přednabitého
kreditu zaplatíte jen za to,
co
využijete.
A s
balíčky je to ještě výhodnější.
Odměna za dobití
Navyšte si kredit alespoň za 300 Kč a vyzvedněte si data nebo volání zdarma.
Zobrazit odměnuBalíčky na míru
Z balíčků si namixujete oblíbené služby, abyste mohli volat a datovat levněji.
Výhodné balíčkyChci SIM kartu
Vyberte si z našich edic předplacených karet. Máme pro ně také rozšiřující balíčky.
Hrajte o roční kredit
a telefon
Dobijte alespoň 200 Kč a soutěžte o roční rentu a T Phone
Výhodné balíčky
Zlevněte si své volání a datování výběrem zvýhodněných balíčků.
Věděli jste, že... ?
Balíčky můžete kombinovat
Třeba se vám bude hodit více balíčků najednou. Například jeden na volání a druhý na data.
Kdykoli je lze vypnout
Když vám balíčky s automatickou obnovou přestanou vyhovovat, můžete je kdykoliv vypnout.
Jednoduše je zaplatíte kartou
Datové balíčky snadno zaplatíte kartou v apce a nemusíte tak hlídat kredit na nákup nebo obnovu.
Dobijte si kredit teď a tady
Dobíjení platební kartou
Navyšte si kredit jednoduše, bezpečně a ihned. S platební
kartou můžete dobíjet sobě i dalším číslům.
TIP: Nastavte si v apce Můj T-Mobile automatické dobíjení. Pohlídá vám, že budete mít vždycky včas dobito.
Potřebujete vědět, kolik kreditu vám zbývá?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Dobíjení v naší aplikaci
Díky apce Můj T-Mobile si můžete kredit dobít jednoduše
kdykoliv a kdekoliv. Apka je zdarma a nečerpá žádná data.
TIP: Nastavte si v apce Můj T-Mobile automatické dobíjení. Pohlídá vám, že budete mít vždycky včas dobito.
Potřebujete vědět, kolik kreditu vám zbývá?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Dobíjení z vyúčtování
Kredit je navýšený hned, ale zaplatíte za něj až ve svém
vyúčtování. Můžete dobíjet jednorázově i automaticky.
TIP: Nastavte si v apce Můj T-Mobile automatické dobíjení. Pohlídá vám, že budete mít vždycky včas dobito.
Potřebujete vědět, kolik kreditu vám zbývá?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Dobíjení na prodejnách
Kredit vám rádi dobijeme i v našich prodejnách. Podívejte se a přijďte na tu nejbližší.
Mapa prodejenKupónem
Kupón si můžete koupit v trafikách, v našich prodejnách a na dalších prodejních místech. Návod na dobití najdete přímo na kupónu.
Kupónové dobíjeníPřes internetové bankovnictví
Dobijte si kredit od počítače přes internetové bankovnictví ve své bance.
V bankomatech
Stačí vám platební karta a nejbližší bankomat, nic jiného neshánějte.
Na dalších prodejních
místech
a terminálech
Jako je Česká pošta, trafiky Geco, Terminály Sazka nebo online na www.givery.cz.
Na prodejnách Billa
Díky kupónu na účtence z Billy si můžete kredit navýšit třeba hned po nákupu.
Potřebujete vědět, kolik kreditu vám zbývá?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T-Mobile nebo v mobilní aplikaci T-Mobile.
S apkou Můj T-Mobile
je vše snadné
Ať už pro sebe nebo blízkého Twisťáka, v apce dobijete rychle a bezpečně. Vyberte si, jestli platební kartou nebo přes Apple Pay a Google Pay.
Když vám dojdou data nebo třeba minuty, stačí si v apce vybrat balíček a jedete dál. Zaplatit ho můžete kreditem i platební kartou.
Kdykoliv si apku otevřete, uvidíte, kolik jste už vyčerpali dat, minut nebo kreditu. Své výdaje tak máte pod kontrolou.
Po navýšení kreditu ještě z apky neodcházejte. Čeká zde na vás také odměna za dobití, která vždycky stojí za to.
Může vás ještě zajímat
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků.
Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Důležité informace
Jak zjistím stav kreditu?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Do kdy mi platí balíček a kdy se mi obnoví?
Balíčky jsou jednorázové, nebo s automatickou obnovou. V případě automatické obnovy se balíček obnoví sám ke dni ukončení platnosti, co může být týden (7dní) nebo měsíc (30dní). Pokud nemáte dostatečný kredit ke dni obnovy balíčku pro další období, balíček se neobnoví a je nutné si kredit dobít. Konkrétní parametry balíčků si ověříte v sekci oblíbených balíčků.
Co je to bonusový kredit na volání, SMS a data?
Dostali jste od nás jako dárek kredit navíc? Gratulujeme. Bonusový kredit má omezenou platnost (nejčastěji 30dní), čerpáte ho prioritně a slouží na úhradu služeb T‑Mobile, zejména volání a data. Lze ho využit i na nákup balíčků..
Získám odměnu, i když si dobiji kredit v trafice nebo na poště?
Ano, nezáleží, kde a jakým způsobem provedete dobití kreditu. Způsoby dobití naleznete zde.
Máte nějak omezený maximální počet SIM karet, které si mohu objednat?
Pokud máme podezření, že by mohlo docházet k podvodu, můžeme využít našeho práva na omezení objednávaného množství SIM karet na jednu osobu. Běžně dostupné SIM karty jsou totiž určené pro klasickou osobní potřebu. Pro případný přeprodej máme vymezené jiné prodejní kanály.
Jsou odměny za dobití nějak časově omezené?
Platnost jednotlivých odměn najdete vždy na stránce o Odměnách za dobití. Čas od času je pro vás obměníme, ale vyzvednout si je můžete vždy v apce.
Balíčky
Jak často se obnovuje balíček 3v1?
Předplatné balíčku se automaticky obnovuje každý měsíc ve stejný den a čas, kdy byl poprvé aktivován. Jeho platnost se řídí dynamickým kalendářem, což znamená, že v případě kratšího měsíce bude obnova přizpůsobena poslednímu možnému dni v měsíci.
Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
Pokud využíváte některý z našich Twist balíčků pro neomezené volání, balíček Twist STO či Twist Internet v mobilu na týden/na měsíc, pak to máte úplně bez starostí. Po skončení 7/30 dnů platnosti se balíček zase sám obnoví. Nemusíte tak každý týden či měsíc hlídat, kdy vám balíček přesně končí. Samozřejmě také máte možnost nám kdykoli dát vědět (třeba přes samoobsluhu Můj T-Mobile), že balíček už využívat nechcete a ukončit jej.
Jednou z mnoha výhod předplacené Twist karty je možnost zapínat či vypínat si balíčky flexibilně podle svých potřeb. Nejjednodušší je to přes samoobsluhu Můj T-Mobile, kterou můžete používat i jako aplikaci v chytrém telefonu.
Můžu Twist datové balíčky využívat i v rámci EU roamingu?
Ano. Pokud máte náš Twist datový balíček, nezaplatíte ani o korunu navíc a pohodlně a bezpečně data čerpáte i v EU stejně jako doma.
Aktuálně čerpám roční balíček, ale chci si koupit další roční balíček, je to možné?
Ano, pokud máte rozčerpaný roční balíček (Twist internet na rok zakoupený před 27. 10. 2022) a koupíte si další roční balíček (Internet na rok po 27. 10. 2022), oba balíčky se budou překrývat do doby, než dojde k ukončení již probíhajícího balíčku Twist internet na rok. Prioritně budete čerpat data 2 GB. Pokud vyčerpáte data, automaticky přejdete na 1 GB z balíčku Twist internet na rok.
Př. 1. 2. 2022 si zákazník aktivoval starý roční balíček. Platnost je do 31. 1. 2023. V průběhu trvání tohoto balíčku (např. 1. 11. 2022) si koupí nový roční balíček. Platnost bude prodloužena o rok od aktivace nového balíčku (řídí se platností nového balíčku), tedy do 31. 10. 2023. Nový balíček s 2 GB se čerpá prioritně, po vyčerpání dat zákazník přechází na 1 GB. Balíčky se budou překrývat do 31. 1. 2023 a od 1. 2. 2023 bude zákazník čerpat už jen 2 GB.
Aplikace
Výhoda se mi líbí, ale nemám smart phone a nemůžu pracovat s aplikací – jak se k ní můžu dostat?
Někdo další v rodině, kdo má smart phone, si Vás může přidat „k sobě" do aplikace pod správu a vyzvedávat odměny za dobití za Vás a pro Vás.
Obchodní podmínky
- OP balíčků 3v1
- OP slevy na balíček Internet na rok a Internet na 180 dnů
- Obchodní podmínky slevy na balíček Neomezený internet na víkend
- Obchodní podmínky Limitované Edice 10 GB
- Obchodní podmínky dárkových poukazů
- Obchodní podmínky dobíjení kreditu
- Obchodní podmínky získání kreditu 100 Kč za dobití
- Obchodní podmínky tarifu Twist IoT Standard
- Obchodní podmínky edice Chytré zařízení - Standard
- Obchodní podmínky balíčku Internet na 180 dní
- Obchodní podmínky tarifu S námi Cenové zvýhodnění
- Obchodní podmínky balíčku Cenové zvýhodnění
- Obchodní podmínky odměny za dobití
- Podmínky balíčku Twist internet na rok
- Podmínky balíčků v síti a síť nesíť
- Podmínky pro Twist S námi
- Podmínky balíčku Internet na rok
- Podmínky balíčků Twist pohromadě mini, standard a max
- Podmínky balíčku Volání do všech sítí na den
- Podmínky balíčku 50 minut a 50 SMS do všech sítí
- Podmínky balíčku Twist neomezeně v síti na 4 týdny
- Podmínky programu Našim za dobití - V síti
- Podmínky balíčku Twist Internet s měsíční obnovou
- Podmínky balíčku Twist Internet na týden
- Podmínky balíčku Neomezený Internet v mobilu na den
- Podmínky balíčku Neomezený Internet v mobilu na víkend
- Podmínky balíčku Twist Internet na den 150 MB