- Domů
- Vánoce
Objevte kouzlo Vánoc
Zabalte pod stromeček
Vytvořte si vánoční atmosféru
Nadělujeme Twisťákům
Máte něco na srdci?
Spojte se s námi, jsme připraveni vám s čímkoliv pomoci.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o zásadách o ochraně osobních údajů.
Často kladené
otázky
Aktuální témata
Jak můžu získat Sluchátka od T-Mobile za 1 Kč?
Stačí si zakoupit jakýkoli telefon z naší nabídky a uzavřít smlouvu s tarifem Next na 2 roky.
Co když si od Vás chci koupit telefon, ale nechci sluchátka?
Nic se neděje, stačí při nákupu po telefonu nebo na prodejně sluchátka odmítnout nebo při objednávce na webových stránkách sluchátka „odebrat z košíku“. Při prodloužení smlouvy v aplikaci není možné sluchátka z košíku odebrat.
Když si vyberu sluchátka, ale nebudou mi sedět, můžu je vrátit?
Bohužel, rozbalená sluchátka nemůžeme z hygienických důvodů přijmout zpátky. Nerozbalená sluchátka vrátit můžete.
Jsem zákazníkem T-Mobile Benefit programu, platí nabídka sluchátek za 1 Kč i pro mě?
Ano, platí. Stačí uzavřít smlouvu na 2 roky s tarifem dle podmínek vašeho Benefit programu.
Jakou mají sluchátka výdrž baterie?
Výdrž baterie je asi 4,5 hodiny (při 70% hlasitosti). Při použití nabíjecího pouzdra je celková výdrž 20–25 hodin provozu. Doba nabíjení je asi 1,5 hodiny.
Kdo je výrobcem sluchátek a o jaký model se konkrétně jedná?
Sluchátka od T-Mobile pro nás vyrábí společnost Baseus, konkrétně jde o model Baseus Bowie MZ10.
Jaké kodeky sluchátka podporují?
Sluchátka podporují kodeky AAC a SBC. Jde o dva nejběžnější kodeky nabízející nejširší kompatibilitu s telefony nejrůznějších výrobců. Po propojení sluchátek s telefonem lze kodek obvykle zvolit v menu Nastavení, v sekci Bluetooth. Konkrétní menu a položky v něm závisí na výrobci telefonu. Někdy mohou být pojmenované jako „Preference vyšší audio kvality“ či „HD audio“ (AAC) nebo „Výchozí nastavení systému, vyšší stabilita“ (SBC).
Je na sluchátka poskytována záruka?
Na zakoupená sluchátka poskytujeme záruku 24 měsíců. Více na stránce o zárukách a reklamacích.
Co mám udělat pro získání Hry?
Pro získání hry je nutné mít registraci v Magenta Moments a prokázat se na prodejně unikátním kódem, který lze vygenerovat přímo u nabídky „Hra #MeziSvými“.
Když mám pod sebou více čísel, dostanu více her?
Počet dárků není závislý na počtu služeb. Hra je určena pro zákazníky, kteří mají registraci v Magenta Moments. Jedna hra je pro jednoho registrovaného zákazníka.
Můžu si stolní hru koupit?
Hra není k zakoupení. Lze ji získat pouze prostřednictvím unikátního kódu, který je pro vás přiřazený v aplikaci v sekci Magenta Moments.
Jak získám nápoj Horké jablko?
Nápoj je pro všechny zákazníky, kteří zajdou na naši prodejnu.
Jsou dárky určeny pro všechny zákazníky?
Hru Dvojitá výhra a nápoj Horké jablko můžou získat všichni zákazníci, kteří mají registraci v programu Magenta Moments. Sluchátka za 1 Kč získají zákazníci, kteří si zakoupí jakýkoli telefon z naší nabídky a uzavřou smlouvu s tarifem Next na 2 roky. Nabídka sluchátek za 1 Kč neplatí pro zákazníky s Rámcovou smlouvou.
Mám předplacenou kartu, můžu také získat dárky?
Ano, i zákazníci s předplacené kartou T-Mobile si můžou na prodejnu přijít pro horký nápoj a hru.
Kdo je výrobcem nápoje? Jaké má složení?
Výrobcem nápoje je česká společnost Kitl. Složení sirupu: cukr, karamelizovaný cukr, jablečný koncentrát (12 %), jablečné pyré (6 %), skořicový extrakt, regulátor kyselosti: kyselina citronová, konzervant: sorban draselný, aroma.
Nakupuji na e-shopu T-Mobilu, dostanu také dárek?
Sluchátka za 1 Kč získají i zákazníci na e-shopu nebo v aplikaci Můj T-Mobile, kteří si zakoupí jakýkoli telefon z naší nabídky a uzavřou smlouvu s tarifem Next na 2 roky. Dárky v podobě stolní hry a nápoje jsou k vyzvednutí pouze na prodejnách T-Mobile. Nabídka sluchátek za 1 Kč neplatí pro zákazníky s Rámcovou smlouvou.
Bude letos adventní kalendář?
Ano, i letos se zákazníci můžou těšit na adventní kalendář v aplikaci Můj T-Mobile. Bude plný překvapení, odměn a dárků pro zákazníky. První políčko si zákazníci rozbalí 1. 12. Adventní kalendář bude dostupný pro všechny zákazníky od předplacených karet až po zákazníky s rámcovou smlouvou.
Podpoří T-Mobile nějakou charitativní sbírku?
T-Mobile každoročně v období Vánoc podporuje hned několik charitativních projektů a lidi v těžké životní situaci, a to jak finančními sbírkami, tak plněním konkrétních přání. Dobročinná sbírka se už tradičně objeví i v aplikaci Můj T-Mobile jako součást Adventního kalendáře. Do té mohou přispět i naši zákazníci a výtěžek půjde na pomoc obětem předsudečného násilí. Ve všech našich prodejnách také bude možné odevzdat dárek pro děti ze znevýhodněného prostředí v rámci projektu Krabice od bot, zastřešeného organizací Diakonie ČCE.
Pokud nepotřebuji nový telefon, můžu si vybrat z jiné nabídky zařízení?
Ano, tyto Vánoce Vám přinášíme k hlasovým tarifům zvýhodněné ceny i na televizory Philips a PlayStation 5. Televizor Philips můžete výhodně koupit i s naší Magenta TV (tarify S-XL).
Můžu odstoupit od Kupní smlouvy, pokud mi telefon nebo sluchátka nevyhovují?
Pokud jste zařízení (sluchátka) kupovali přes nepřímý prodejní kanál, máte nárok na Odstoupení od smlouvy do 14 dnů od nákupu zboží. V tomto případě je nutné vrátit všechna zařízení v neporušeném stavu.
Pokud budou sluchátka rozbalená, nemůžeme odstoupení přijmout z hygienických důvodu a účtovali bychom škodu v hodnotě ceníkové ceny, a to 1499 Kč.
Odstoupení od smlouvy vyřídíte na kterékoliv naší prodejně