Další informace,
které se hodí
Čím více tarifů, tím více elektroniky
Ke každé aktivní mobilní i datové službě si můžete vzít vždy jedno zařízení na splátky. Pokud jich tedy máte víc, můžete mít splátkový kalendář na více zařízení.
Výše měsíčních splátek se nemění
Zbývající cenu zařízení můžete předčasně doplatit nejdříve po 30 dnech od nákupu, a to v našich prodejnách nebo online v rámci služby Můj T‑Mobile . Nebude vás to stát nic navíc.
Telefon je jen váš
I když nám nové zařízení splácíte, neznamená to, že je naše. Od první vteřiny nákupu je totiž ve vašem vlastnictví. V případě, že z nějakého důvodu přestanete splácet, bude nutné uhradit jednorázově celou zbylou částku.
Pro Jistotu
Ochraňte svůj telefon i pro případ poškození nebo odcizení. Ať už vám vypadne z ruky nebo do vás někdo strčí, či dokonce jej šikovný zloděj ukradne. Váš telefon ochráníme. Zeptejte se na pojištění.
Reklamace, jak ji znáte
Běžná reklamační lhůta se vztahuje i na zařízení zakoupené na splátky. Můžete jej reklamovat klasickým způsobem v našich prodejnách. A zaručíme vám i 14denní garanci vrácení peněz při nákupu v eShopu.
Měnit tarif povoleno
I když splácíte, můžete si změnit tarif. Třeba za ten s vyšším datovým limitem, ať nemusíte hlídat spotřebu. Jen je potřeba dodržet původní dobu trvání smlouvy.