Jeden obal, desítky radostí
Eko? Všecko!
Všechny zásilky ve standardní velikosti teď doručujeme ve vratném obalu. Ten je navržený tak, aby se znovu dal použít alespoň 50x. Už po 6. použití je pak jeho CO2 stopa neutrální v porovnání s jednorázovým obalem.
Jako v peřince
Vaše zboží také bude ve vratném obalu v mnohem větším bezpečí. Uvnitř je totiž speciální fixace, díky které není potřeba přidávat výplň. Obejdeme se tak bez dalšího zbytečného odpadu.
Jak vratný obal funguje
1. Doručení
Kurýr vám doručí zásilku na adresu jako obvykle. Za vratný obal nebudete nic platit.
2. Kontrola
Ověřte si, že zásilka není otevřená. Pomůže vám v tom naše originální security páska. Zboží má také být v původním obalu od výrobce a nepoškozené.
Ověřte si, že zásilka není otevřená. Pomůže vám v tom naše originální security páska . Zboží má také být v původním obalu od výrobce a nepoškozené.
Originální security páska
Naše bezpečnostní páska je jednoznačný důkaz, že zásilku před vámi
nikdo neotevřel. Jakmile se tak totiž stane, objeví se na ní nápis "VOID OPEN".
3. Jede se dál
Vratný obal necháváte už při převzetí kurýrovi, který zajistí, že ho po vyčištění zase použijeme.
Jak vratný obal funguje
Originální security páska
Naše bezpečnostní páska je jednoznačný důkaz, že zásilku před vámi
nikdo neotevřel. Jakmile se tak totiž stane, objeví se na ní nápis "VOID OPEN".
Od SIMky po tablet
Naše vratné obaly jsou limitované velikostí. Do vratné obálky balíme SIM karty. Telefony a modemy pak do větších krabiček. Do budoucna plánujeme rozšiřovat tento typ doručování i do Balíkoven.
Časté dotazy
a důležité informace
Budu mít zboží ve vratném obalu, i když si zásilku objednám do Balíkovny/AlzaBoxu?
Zboží ve vratné krabici zatím přivezeme jen k vám domů. Zapojení samoobslužných boxů ale plánujeme zavést co nejdříve.
Kam mám vrátit vratný obal, když si zásilku vyzvednu v samoobslužném boxu?
Zásilky poslané do Balíkovny/AlzaBoxu zatím odesíláme ve standardním papírovém obalu. Tento obal nám nevracíte.
Co když si objednám větší notebook nebo více kusů zboží?
Naše vratná krabice dokáže pojmout třeba i 5 telefonů. Pokud ale bude věcí víc, nebo budou větších rozměrů, dovezeme vám zásilku v kartonovém obalu, který si ponecháte.
Je doručení ve vratném obalu zdarma?
Ano. Doručování je u nás zdarma vždy, a to i ve vratném obalu.
Jsou vratné krabice čisté?
Vratný obal před každým použitím důkladně vyčistíme zevnitř i zvenku a zbavíme ho předchozích přepravních štítků. Přijede vám vždy jako nový. 😊
Jak si ověřím, že zásilku nikdo přede mnou neotevřel?
Vratný obal po naplnění zbožím opatříme speciální ochranou páskou, která „zviditelní” každé otevření. Pokud tedy po zabalení vaši vratnou krabici někdo otevřel, bude na pásce zobrazen nápis „VOID OPEN“. To je pro vás jasné znamení, že v krabici byl už někdo před vámi.
Co mám dělat, když zjistím, že je zásilka nekompletní/poškozená.
Výhoda je, že to zjistíte ještě u kurýra, ne až doma. Zásilku tedy nepřebírejte, kurýr si ji ve vratném obalu odveze zpět. Poté nás kontaktujte, abychom s vámi mohli vyřešit co nejdříve novou objednávku.
Z čeho se vratné obaly vyrábí?
Krabice jsou z karton plastu, který je navržen pro opakované použití. Průměrná životnost je 50 doručení. Po skončení životnosti obalu se odborně rozdrtí a obratem se z něj vyrobí zase nový.
Co když si objednám třeba televizi?
Pokud se některé zboží rozměrově nevejde do našeho vratného obalu, doručíme vám ho standardně zabalené v papírové kartonové krabici, kterou kurýrovi nevracíte (kurýr vás na to upozorní). Zatím máme pouze dva rozměry vratných obalů.
Když si objednám dva telefony i s příslušenstvím, nebo jen předplacenou kartu, opravdu vše dovezete ve vratném obalu?
Ano, máme dvě různé velikosti vratných obalů. Uvnitř je navíc speciální úchytný systém, aby se zboží v krabici nehýbalo a nemuseli jsme krabici vyplňovat dalším neekologickým materiálem. Pokud by se objednávané zboží do krabice nevešlo nebo by třeba došly vratné obaly, tak vám zboží doručíme standardně zabalené. Kurýr vás upozorní, pokud nebude potřeba obal vracet.
Co když budu chtít zboží vrátit ve lhůtě na odstoupení nebo ho reklamovat?
Zboží pak stačí donést do naší prodejny nebo poslat (samozřejmě lze i zdarma) do našeho logistického centra v jakémkoliv obalu. Pro odstoupení ani reklamaci vratnou krabici nepotřebujete. Více informací k odstoupení/vrácení zboží naleznete na Vrácení zboží, reklamace, odstoupení a zásilkový obchod.