Potřebujete poradit?
Pokud jste si u nás nové zařízení zakoupili přes e-shop nebo po telefonu, spadá tento nákup pod takzvaný Zásilkový obchod. Důležité je vědět, že máte 14 dní na odstoupení od Účastnické/Kupní smlouvy.
Služby
Odstoupení od Účastnické smlouvy
Postup pro objednávky bez zařízení.
Žádost o výpověď smlouvy můžete podat přes:
- Kontaktní formulář: Vyplňte náš kontaktní formulář. Můžete ho vyplnit buď online, nebo si ho vytisknout, podepsat a naskenovat.
- Písemně: Pošlete žádost na naši adresu:
T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4
SIM kartu s paušálním tarifem nemusíte vracet. Veškeré naše využité služby vám budou účtovány v souladu se Všeobecnými podmínkami.
Byla objednávka vyzvednuta na T-Mobile Prodejně?
Odstoupení od smlouvy je možné provést jen ve stejné prodejně, kde jste si objednávku vyzvedli.
Odstoupení od pojištění Pro jistotu
Odstoupení od smlouvy na pojištění zařízení.
Odstoupit od pojištění můžete:
- Telefonicky: Na Zákaznickém centru T‑Mobile 800 73 73 73
- Osobně: Na jakékoliv T‑Mobile prodejně
- Písemně: Pomocí formuláře
zaslaného na adresu:
T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4
Odstoupení od předplacené služby
Vrácení předplacené karty (plastové i eSIM) nebo dárkového poukazu
Odstoupit od předplacené služby můžete těmito způsoby:
- Kontaktní formulář: Vyplňte náš kontaktní formulář. Můžete ho vyplnit buď online, nebo si ho vytisknout, podepsat a naskenovat.
- Osobně: Na jakékoliv T-Mobile prodejně.
- Písemně: Pomocí formuláře zaslaného na adresu:
PJ EXPEDIS, spol. s r.o.
Logistické centrum T-Mobile (P3 Hala I),
Vlastibořská 2789/2
193 00 Praha 9
Při využití služeb předplacené karty vracíme poměrnou část uhrazené ceny za SIM. Při odstoupení od smlouvy u dárkového poukazu musí být poukaz nevyužitý a nečerpaný.
Vrácení zařízení
Odstoupení od kupní
smlouvy se zařízením
Postup pro vrácení zakoupeného telefonu, tabletu, modemu nebo příslušenství
Nejrychleji vyřídíte odstoupení od smlouvy:
- Osobně: Na jakékoliv T-Mobile prodejně.
- Poštou: Pošlete nám kompletní a nepoškozené zboží
společně s formulářem pro odstoupení od smlouvy do 14
dnů od převzetí na adresu:
PJ EXPEDIS, spol. s r.o.
Logistické centrum T-Mobile (P3 Hala I),
Vlastibořská 2789/2
193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Byla objednávka vyzvednuta na T-Mobile Prodejně?
Odstoupení od smlouvyprovést jen ve stejné prodejně, kde jste si objednávku vyzvedli.
Vrácení pronajatého
zařízení
Potřebujete vrátit pronajaté zařízení? Všechny informace o postupu společně se seznamem zařízení, která je nutná vrátit ke každé z jednotlivých služeb naleznete na stránce vrácení zařízení.
Jak zásilky balíme?
BEZ OBALU
Zásilky bez obalu vám zdarma doručíme do Výdejních boxů. Šetříme tím odpad a vy si můžete hned zkontrolovat zboží v jeho originálním balení.
BEZ OBALU
Kdy doručujeme bez obalu?
- Při pronájmu samostatného zařízení u všech způsobů dopravy.
- Při objednání jakéhokoliv zboží (kromě samotných SIM karet) do boxu Zásilkovny.
Kdy doručujeme bez obalu?
- Přineste si vlastní tašku, hlavně na více věcí.
- Zásilka má papírový štítek pro snadné vyzvednutí.
VE VRATNÉM OBALU
Zásilku ve vratném obalu doručujeme kurýrem zdarma. Obal se dá díky tomu použít opakovaně a pomáhá nám šetřit životní prostředí.
VE VRATNÉM OBALU
Jak vám zásilku doručíme?
- Kurýr vám doručí objednávku v pevném vratném obalu.
- Nemusíte nic řešit, obal si kurýr hned po předání vaší zásilky odveze.
Proč je vratný obal správná volba?
- Používáme ho opakovaně a vydrží až 60 dalších doručení.
- Je bezpečný a vždy ho pečlivě dezinfikujeme.
- Společně šetříme naše životní prostředí.
V PAPÍROVÉM OBALU
V papírovém obalu zatím doručujeme zásilky do Balíkovny, nebo Zásilkovny na výdejní místa s obsluhou. Zabalíme vám do něj větší balíky i SIM karty.
V PAPÍROVÉM OBALU
Kdy používáme papírový obal?
- U větších balíků nebo samostatných SIM karet.
- U některých zásilek do Balíkovny.
- Na výdejních místech Zásilkovny s obsluhou.
- U vybraných kurýrních doručení.
Proč chceme méně obalů?
- Papír chrání zásilku, ale více zatěžuje naši přírodu.
- Chceme ho používat jen tam, kde je to nutné.
- Děkujeme, že pomáháte chránit životní prostředí #MeziSvými!
Na co nezapomenout?
Povinné údaje k odstoupení od smlouvy
Přečtěte si instrukce pro bezproblémové vyřízení vašeho odstoupení ve 14 dnech.
Povinné údaje k odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů funguje následovně:
- Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Poté vytiskněte a zašlete.
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Vaši adresu
- V případě částečného odstoupení uveďte zařízení, které nám vracíte (POZOR! Nelze odstoupit z hygienických důvodů v případě rozbalených sluchátek či nalepených sklíček a fólií).
- Číslo bankovního účtu pro vrácení kupní ceny, zálohy na služby apod. (v případě neuvedení bankovního účtu vám pošleme částku složenkou).
Kontrola při
převzetí
Co je dobré vědět, když čekáte svůj balík od T-Mobilu.
Kontrola doručené zásilky
- Pokud zásilka dorazí poškozená, máte právo ji odmítnout.
- Máte-li podezření na nekompletní zásilku, nepřebírejte ji a ihned nás kontaktujte ohledně nové objednávky. Díky tomu bude řešení reklamace jednodušší a rychlejší.
Často kladené
otázky
Aktuální témata
Je doručení ve vratném obalu zdarma?
Ano. Doručování je u nás zdarma vždy, a to i ve vratném obalu.
Jak mohu odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě?
Jsme rádi, že jste s námi, nicméně pokud do 14 dní od podepsání smlouvy zjistíte, že vám nastavení služeb/produkt nevyhovuje a uzavřeli jste smlouvu v postavení spotřebitele nebo jako podnikající fyzická osoba, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit – viz Obchodní podmínky zásilkového obchodu, odst.
Odstoupení od smlouvy můžete uplatnit jen v případě, že smlouva byla uzavřena mimo obvyklé obchodní prostory nebo za použití prostředků komunikace na dálku.
Kdy je zařízení v záruce a je možné ho reklamovat zdarma?
Zařízení od T-Mobile je v záruce obvykle 24 měsíců od jeho zakoupení.
- Záruční dobu najdete na kupním dokladu, ale pro reklamaci jej nepotřebujete. Záruční list již nevystavujeme. Sami si najdeme doklad podle výrobního čísla (IMEI) zařízení.
- Jen ve výjimečném případě vás požádáme o doložení kupního dokladu nebo dokladu k předchozí reklamaci.
Dejte však pozor, aby nedošlo k používání zařízení v rozporu se záručními podmínkami.
Jak dlouho reklamace trvá?
Reklamaci zařízení zakoupených v T-Mobile řešíme v průměru do 7 dnů, nejpozději ale do 30 kalendářních dnů, jak nám ukládá zákon.
Jaké je výpovědní doba?
Smlouvu bez závazku Vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi a smlouvu se závazkem k datu uplynutí závazku.
V případě požadavku na předčasné ukončení Vám Smlouvu v závazku ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
Jak postupovat v případě vrácení pronajatého TV zařízení?
V případě, že chcete ukončit pronájem zařízení nebo ukončit celou Účastnickou smlouvu a máte pronajaté TV zařízení, je potřeba vrátit kompletní TV zařízení:
- set-top box
- síťový zdroj
- dálkové ovládání
- HDMI kabel
- ethernet kabel
Detailní informace naleznete na stránce Vrácené
zařízení.
V žádosti uveďte ID služby, jméno a příjmení majitele smlouvy, včetně jeho
vlastnoručního podpisu.
Vrácení můžete provést dvěma způsoby:
- osobně na jakékoli prodejně T-Mobile
- zasláním na naše logistické centrum (PJ Expedis spol. s r.o., Logistické centrum T-Mobile, P3 Hala I, Vlastibořská 2789/2, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice)
Pokud ukončíte Účastnickou smlouvu a zařízení nevrátíte, dojde k vypořádání dle Obchodních podmínek pronájmu koncových zařízení.