Vrácení zařízení, reklamace a odstoupení od smlouvy

Přejete si vrátit zařízení, reklamovat ho či provést úplné odstoupení od smlouvy? Připravili jsme pro vás přehled řešení, jak v těchto případech postupovat.

Potřebujete poradit?

Mobilní tarif

Přehled nejčastějších potíží s voláním.

Internet

Všechna řešení ohledně internetu na jednom místě.

MAGENTA TV

Tipy pro snadné použití televize.

Nefunkční zařízení

Reklamujte zařízení rychle a efektivně.

Pokud jste si u nás nové zařízení zakoupili přes e-shop nebo po telefonu, spadá tento nákup pod takzvaný Zásilkový obchod. Důležité je vědět, že máte 14 dní na odstoupení od Účastnické/Kupní smlouvy.

Služby

Odstoupení od Účastnické smlouvy

Postup pro objednávky bez zařízení.

Odstoupení od Účastnické smlouvy

Žádost o výpověď smlouvy můžete podat přes:

  • Kontaktní formulář: Vyplňte náš kontaktní formulář. Můžete ho vyplnit buď online, nebo si ho vytisknout, podepsat a naskenovat.
  • Písemně: Pošlete žádost na naši adresu:

T‑Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4

SIM kartu s paušálním tarifem nemusíte vracet. Veškeré naše využité služby vám budou účtovány v souladu se Všeobecnými podmínkami.

Byla objednávka vyzvednuta na T-Mobile Prodejně?

Odstoupení od smlouvy je možné provést jen ve stejné prodejně, kde jste si objednávku vyzvedli.

Odstoupení od pojištění Pro jistotu

Odstoupení od smlouvy na pojištění zařízení.

Odstoupení od pojištění Pro Jistotu M/Pro Jistotu L

Odstoupit od pojištění můžete:

  • Telefonicky: Na Zákaznickém centru T‑Mobile 800 73 73 73
  • Osobně: Na jakékoliv T‑Mobile prodejně
  • Písemně: Pomocí formuláře zaslaného na adresu:
    T‑Mobile Czech Republic a.s.
    Tomíčkova 2144/1
    148 00 Praha 4

Odstoupení od předplacené služby

Vrácení předplacené karty (plastové i eSIM) nebo dárkového poukazu

Odstoupení od předplacené služby

Odstoupit od předplacené služby můžete těmito způsoby:

  • Kontaktní formulář: Vyplňte náš kontaktní formulář. Můžete ho vyplnit buď online, nebo si ho vytisknout, podepsat a naskenovat.
  • Osobně: Na jakékoliv T-Mobile prodejně.
  • Písemně: Pomocí formuláře zaslaného na adresu:
    PJ EXPEDIS, spol. s r.o.
    Logistické centrum T-Mobile (P3 Hala I),
    Vlastibořská 2789/2
    193 00 Praha 9

Při využití služeb předplacené karty vracíme poměrnou část uhrazené ceny za SIM. Při odstoupení od smlouvy u dárkového poukazu musí být poukaz nevyužitý a nečerpaný.

Vrácení zařízení

Odstoupení od kupní
smlouvy se zařízením

Postup pro vrácení zakoupeného telefonu, tabletu, modemu nebo příslušenství

Odstoupení od kupní smlouvy se zařízením

Nejrychleji vyřídíte odstoupení od smlouvy:

  • Osobně: Na jakékoliv T-Mobile prodejně.
  • Poštou: Pošlete nám kompletní a nepoškozené zboží společně s formulářem pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí na adresu:
    PJ EXPEDIS, spol. s r.o.
    Logistické centrum T-Mobile (P3 Hala I),
    Vlastibořská 2789/2
    193 00 Praha 9 - Horní Počernice

Byla objednávka vyzvednuta na T-Mobile Prodejně?

Odstoupení od smlouvyprovést jen ve stejné prodejně, kde jste si objednávku vyzvedli.

Vrácení pronajatého
zařízení

Potřebujete vrátit pronajaté zařízení? Všechny informace o postupu společně se seznamem zařízení, která je nutná vrátit ke každé z jednotlivých služeb naleznete na stránce vrácení zařízení.

Na co nezapomenout?

Doručení kurýrem ve vratném obalu

Balíky doručujeme v nEKOnečné krabici a vždy zdarma.

Povinné údaje k odstoupení od smlouvy

Přečtěte si instrukce pro bezproblémové vyřízení vašeho odstoupení ve 14 dnech.

Co musí žádost obsahovat?

Povinné údaje k odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů funguje následovně:

Pokud použijete vlastní dokument, uveďte v něm:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Vaši adresu
  • V případě částečného odstoupení uveďte zařízení, které nám vracíte (POZOR! Nelze odstoupit z hygienických důvodů v případě rozbalených sluchátek či nalepených sklíček a fólií).
  • Číslo bankovního účtu pro vrácení kupní ceny, zálohy na služby apod. (v případě neuvedení bankovního účtu vám pošleme částku složenkou).

Kontrola při
převzetí

Co je dobré vědět, když čekáte svůj balík od T-Mobilu.

Kontrola při převzetí

Kontrola doručené zásilky

  • Pokud zásilka dorazí poškozená, máte právo ji odmítnout.
  • Máte-li podezření na nekompletní zásilku, nepřebírejte ji a ihned nás kontaktujte ohledně nové objednávky. Díky tomu bude řešení reklamace jednodušší a rychlejší.

Často kladené
otázky

Aktuální témata