Vyberte si vaši SIM
Co je eSIM?
*Limitovaná edice 100 GB dat je v prodeji do 31.3.2025 nebo do vyprodání zásob.
Výhody naší předplacenky
Výdaje pod kontrolou
Jen vy rozhodujete o výši své útraty.
A s našim balíčky
volání a dat
navíc ještě ušetříte.
Dlouhá platnost kreditu
U nás si stačí dobít jen jednou za rok.
A to už od 200
Kč.
Platba za balíčky i kartou
Výhodné balíčky na datování a volání můžete platit
jak
vám vyhovuje, z
kreditu nebo platební kartou.
Výhodné balíčky
k předplacené kartě
Zlevněte si své služby bez starostí
V aplikaci Můj T-Mobile zaplatíte balíček jednoduše kartou.
Do konce března navíc můžete získat balíček 10 GB+5 GB nebo 3v1 Extra ve speciální akci. Vyšší balíček za cenu nižšího. Stačí kliknout do apky a balíček si aktivovat.
Nabídky pro vás
Dárkový poukaz
Darujte internet do mobilu.
Odměna za dobití
Navyšte si kredit za více než 300 Kč.
Automatické dobíjení
Zkuste automatické dobíjení v apce.
Dobijte si kredit
Kolik vám zbývá kreditu?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Mohlo by se hodit
Na tarif snadno
a bez závazku
Podívejte se, jakou nabídku tarifů pro vás máme.
Máte novou
SIM kartu?
Poradíme vám, jak si aktivovat kartu a nastavit služby dle svých potřeb.
Chytré
zařízení
Karta pro použití v chytrých zařízeních jako hodinky, kamery a jiné bezpečnostní systémy.
Potřebujete poradit
s výběrem?
Zadejte číslo, ozveme se a tarif pro školáka probereme.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o zásadách o ochraně osobních údajů.
Často kladené
otázky
Důležité informace
Jak zjistím stav kreditu?
Stačí poslat SMS zprávu KREDIT S na 4603, nebo vytočit *101# jako odchozí hovor. Zjištění zůstatku je zdarma – jak u nás, tak v zahraničí. Stav kreditu také zjistíte na webové samoobsluze Můj T‑Mobile nebo v mobilní aplikaci T‑Mobile.
Do kdy mi platí balíček a kdy se mi obnoví?
Balíčky jsou jednorázové, nebo s automatickou obnovou. V případě automatické obnovy se balíček obnoví sám ke dni ukončení platnosti, co může být týden (7dní) nebo měsíc (30dní). Pokud nemáte dostatečný kredit ke dni obnovy balíčku pro další období, balíček se neobnoví a je nutné si kredit dobít. Konkrétní parametry balíčků si ověříte v sekci oblíbených balíčků.
Co je to bonusový kredit na volání, SMS a data?
Dostali jste od nás jako dárek kredit navíc? Gratulujeme. Bonusový kredit má omezenou platnost (nejčastěji 30dní), čerpáte ho prioritně a slouží na úhradu služeb T‑Mobile, zejména volání a data. Lze ho využit i na nákup balíčků..
Získám odměnu, i když si dobiji kredit v trafice nebo na poště?
Ano, nezáleží, kde a jakým způsobem provedete dobití kreditu. Způsoby dobití naleznete zde.
Máte nějak omezený maximální počet SIM karet, které si mohu objednat?
Pokud máme podezření, že by mohlo docházet k podvodu, můžeme využít našeho práva na omezení objednávaného množství SIM karet na jednu osobu. Běžně dostupné SIM karty jsou totiž určené pro klasickou osobní potřebu. Pro případný přeprodej máme vymezené jiné prodejní kanály.
Jsou odměny za dobití nějak časově omezené?
Platnost jednotlivých odměn najdete vždy na stránce o Odměnách za dobití. Čas od času je pro vás obměníme, ale vyzvednout si je můžete vždy v apce.
Balíčky
Jak často se obnovuje balíček 3v1?
Předplatné balíčku se automaticky obnovuje každý měsíc ve stejný den a čas, kdy byl poprvé aktivován. Jeho platnost se řídí dynamickým kalendářem, což znamená, že v případě kratšího měsíce bude obnova přizpůsobena poslednímu možnému dni v měsíci.
Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
Pokud využíváte některý z našich Twist balíčků pro neomezené volání, balíček Twist STO či Twist Internet v mobilu na týden/na měsíc, pak to máte úplně bez starostí. Po skončení 7/30 dnů platnosti se balíček zase sám obnoví. Nemusíte tak každý týden či měsíc hlídat, kdy vám balíček přesně končí. Samozřejmě také máte možnost nám kdykoli dát vědět (třeba přes samoobsluhu Můj T-Mobile), že balíček už využívat nechcete a ukončit jej.
Jednou z mnoha výhod předplacené Twist karty je možnost zapínat či vypínat si balíčky flexibilně podle svých potřeb. Nejjednodušší je to přes samoobsluhu Můj T-Mobile, kterou můžete používat i jako aplikaci v chytrém telefonu.
Můžu Twist datové balíčky využívat i v rámci EU roamingu?
Ano. Pokud máte náš Twist datový balíček, nezaplatíte ani o korunu navíc a pohodlně a bezpečně data čerpáte i v EU stejně jako doma.
Aktuálně čerpám roční balíček, ale chci si koupit další roční balíček, je to možné?
Ano, pokud máte rozčerpaný roční balíček (Twist internet na rok zakoupený před 27. 10. 2022) a koupíte si další roční balíček (Internet na rok po 27. 10. 2022), oba balíčky se budou překrývat do doby, než dojde k ukončení již probíhajícího balíčku Twist internet na rok. Prioritně budete čerpat data 2 GB. Pokud vyčerpáte data, automaticky přejdete na 1 GB z balíčku Twist internet na rok.
Př. 1. 2. 2022 si zákazník aktivoval starý roční balíček. Platnost je do 31. 1. 2023. V průběhu trvání tohoto balíčku (např. 1. 11. 2022) si koupí nový roční balíček. Platnost bude prodloužena o rok od aktivace nového balíčku (řídí se platností nového balíčku), tedy do 31. 10. 2023. Nový balíček s 2 GB se čerpá prioritně, po vyčerpání dat zákazník přechází na 1 GB. Balíčky se budou překrývat do 31. 1. 2023 a od 1. 2. 2023 bude zákazník čerpat už jen 2 GB.
Aplikace
Výhoda se mi líbí, ale nemám smart phone a nemůžu pracovat s aplikací – jak se k ní můžu dostat?
Někdo další v rodině, kdo má smart phone, si Vás může přidat „k sobě" do aplikace pod správu a vyzvedávat odměny za dobití za Vás a pro Vás.