- Domů
- Telefony a jiné
- Pojištění Pro jistotu
Pojistěte si své zařízení
a užívejte si ho naplno.
* Balíčky Pro Jistotu M a Pro Jistotu L obsahující pojištění jsou možné aktivovat od 30.10.2024.
Naše výhody pro
vaše náhody.
Prodloužená
záruka
Záruka je o 1 rok delší, nárok na reklamaci tak máte celé 3 roky.
Superrychlá
reklamace
Opravu zařízení provádíme vždy v autorizovaném servisu.
Náhradní
telefon
Náhradní telefon při reklamaci i pojistné události.
Vše z pohodlí
domova
Aktivace služby a nahlášení pojistné události online.
Bez amortizace
a spoluúčasti
Nesnižujeme cenu telefonu a nepožadujeme žádnou spoluúčast.
Proti čemu jste chráněni?
Potřebujete poradit
s výběrem?
Zadejte své číslo a my se vám ozveme.
Vaše číslo použijeme pouze pro nezbytný kontakt. Více o zásadách o ochraně osobních údajů.
Často kladené
otázky
Aktuální témata
Co je pojištění telefonu?
Pojištění kryje škody způsobené nahodilým poškozením nebo odcizením telefonu. Toto pojištění Vám pomůže uhradit náklady na opravu nebo náhradu vašeho telefonu.
Co je kryto pojištěním?
Pojištění se vztahuje na:
- Nahodilé poškození – poškození nebo úplné zničení telefonu, ke kterému došlo náhodou, včetně poškození způsobeného nešikovností nebo nedbalostí.
- Odcizení – krádež (včetně kapesní), loupež, vloupání nebo vykradení uzavřeného a uzamčeného prostoru, včetně automobilu.
Například:
- Náhlý a nečekaný pád – uklouznutí na ledě, srážka s kolemjdoucím, zakopnutí o překážku, utržené ucho kabelky.
- Samovolný pád – pád bez zjevné příčiny, např. pokud telefon vypadne z ruky „jen tak“, např. v důsledku nešikovnosti.
- Poškození dítětem nebo domácím zvířetem
- Působení vody – telefon zmokne nebo ho někdo polije zvrhnutím sklenky nebo zničí například v moři či vaně.
- Další mechanické poškození – třeba zakopnutí o nabíjecí kabel a poničení konektoru telefonu. Počítá se sem i autonehoda.
- Elektrický proud – třeba přepětí nebo zkrat.
- Krádež přístroje – například kapesní krádež, ale i vloupání do zamčené domácnosti nebo do auta (pozor, ale nikoli krádež z kabátu ponechaného bez dozoru!).
- Loupež – když o telefon přijdete při přepadení.
- Vykradení – například uzamčeného automobilu, úložného boxu motocyklu, bytu.
Co není kryto pojištěním?
- poškození kryté zákonnou zárukou nebo zárukou za jakost,
- poškození v důsledku obvyklého používání (např. poškození povrchové úpravy, poškrábání, ošoupání, vyblednutí barvy) či jiné poškození, které nemá vliv na funkčnost a použitelnost věci,
- poškození způsobené nesprávnou instalací, používáním, opravou nebo údržbou,
- ztrátu nebo zapomenutí věci,
- odcizení věci v důsledku vašeho úmyslného nebo nedbalostního jednání (např. opuštění přístroje na nechráněném, volně přístupném místě např. v nákupním košíku, na stole v restauraci, v nezamčeném automobilu apod.),
- na škodní události, k nimž došlo v důsledku podvodného nebo jinak protiprávního jednání pojištěného,
- příslušenství věci.
Jak mohu sjednat pojištění?
Pojištění můžete sjednat při nákupu nového telefonu na webu, přes Infolinku na čísle 800 737373 nebo na kterékoliv prodejně T-Mobile.
Jak mám postupovat v případě škody?
Škodní událost můžete nahlásit telefonicky na čísle pojišťovny 800 720 290 nebo přes online formulář v apce Můj T-Mobile nebo webový portál.
Pokud jste uzavíral pojištění do 25. 9. 2024, kontaktujte pojišťovnu na čísle 800 758 623. Více detailů k T-Mobile Pro jistotu najdete na stránce o ochraně zařízení.
V případě krádeže je nutné nejdříve krádež nahlásit na policii a zablokovat IMEI.
V případě poškozeného telefonu pojišťovna zajistí kurýra, který vyzvedne poškozené zařízení u vás na adrese a pošle zařízení do autorizovaného servisu.
Jak mám postupovat v případě krádeže telefonu?
Nejdříve je nutné nahlásit krádež na Policii, kde s vámi sepíší protokol a zablokují IMEI telefonu.
Poté je nutné nahlásit škodu buď telefonicky na čísle pojišťovny 800 720 290 nebo přes online formulář v apce Můj T-Mobile.
V případě krádeže je nutné nejdříve krádež nahlásit na policii a zablokovat IMEI.
Pokud jste uzavírali pojištění do 25. 9. 2024, kontaktujte pojišťovnu na čísle 800 758 623. Více detailů k T-Mobile Pro jistotu najdete na stránce o ochraně zařízení.
Je můj telefon pojištěn i v zahraničí?
Ano, pojištění telefonu pro poškození a krádež/loupež platí na celém světě.
Mohu změnit nebo zrušit své pojištění?
Změna mezi pojištěním Standard (v rámci služby Pro Jistotu M) a pojištěním Premium (v rámci služby Pro Jistotu L) není možná.
Službu můžete kdykoliv zrušit přes Infolinku 800 737373 nebo T-Mobile prodejnu. Jen upozorňujeme, že zrušením služby přicházíte o prodlouženou záruku.
Mohu si pojistit i starší telefon nebo jiné zařízení než telefon?
Ne, služba Pro Jistotu lze aktivovat pouze k nově zakoupenému telefonu.
Kde zjistím, jakou službu Pro Jistotu mám aktivní?
Informace ke službě Pro Jistotu najdete v apce Můj T-Mobile nebo v samoobsluze na webu.
Kde najdu číslo pojištění?
Detaily k aktivní službě Pro Jistotu, včetně čísla Souhlasu s pojištěním, najdete v apce Můj T-Mobile nebo v samoobsluze na webu.
Dostal jsem kredit od pojišťovny na nový telefon, jak mám postupovat?
Kredit můžete uplatnit na nákup nového telefonu na jakékoliv prodejně T-Mobile.
Pozor! Kredit má platnost 6 měsíců od schválení a pokud ho nevyužijete celý, zbytek propadá!
Mohu si půjčit náhradní telefon po dobu vyřízení mé pojistné události?
Ano, stačí navštívit jakoukoliv T-Mobile prodejnu, kde vám oproti vratné záloze ve výši 10 000 Kč náhradní telefon zapůjčíme.
Mám staré pojištění T-Mobile Pro jistotu, kde najdu informace?
Pokud jste uzavíral pojištění do 25. 9. 2024, detaily k T-Mobile Pro jistotu najdete na stránce o ochraně zařízení.
Když převedu své číslo na jiného majitele, ukončí se převodem i pojištění?
Pojištění zůstane stále aktivní na původním zákazníkovi - pokud zákazník sám pojištění neukončí.
Co se stane s pojištěním, pokud prodlužuji Účastnickou smlouvu?
Pojištění je sjednáno na dobu určitou 24 měsíců, a to na konkrétní zařízení. Ani prodloužení smlouvy u Vašeho telefonního čísla nemá tedy na průběh pojištění žádný vliv.
Co se stane, když mi telefon ukradnou? Musím stále platit měsíční platby?
Ano, měsíční paušál za tarif poběží dál.
Pokud máte sjednané pojištění telefonu, v případě krádeže dostanete kredit na nové zařízení dle sjednané pojistné smlouvy (Souhlas s pojištěním). Službu Pro Jistotu na odcizeném telefonu ukončíme.
V případě krádeže je nutné:
- nahlásit krádež na Policii, kde s vámi sepíší protokol a zablokují IMEI telefonu.
- nahlásit škodu buď telefonicky na čísle pojišťovny 800 720 290 nebo přes online formulář v apce Můj T-Mobile.
Pokud jste uzavíral pojištění do 25. 9. 2024, kontaktujte pojišťovnu na čísle 800 758 623.
Pojištěný telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?
Ne, protože pojišťovna musí posoudit rozsah poškození (jestli má smysl telefon opravovat, nebo zda vám rovnou dáme nový) a jestli se na něj vztahuje pojištění T-Mobile Pro jistotu, Pro Jistotu M nebo Pro Jistotu L. Opravu ale stejně umíme vyřídit často rychleji než klasické servisy.
Stačí zavolat na 800 720 290 nebo přes online formulář v apce Můj T-Mobile a nahlásit „pojistnou událost“. Pokud jste uzavírali pojištění do 25. 9. 2024, kontaktujte pojišťovnu na čísle 800 758 623.
K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v samoobsluze Můj T-Mobile.
Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
Pojištění T-Mobile Pro jistotu, Pro Jistotu M nebo Pro Jistotu L zanikne automaticky 7 dní od případného omezení služeb, které může nastat z důvodů Vašeho Vyúčtování služeb po splatnosti.