Usnadněte si přenos čísla díky OKU
Co je to OKU?
OKU je zkratka pro Ověřovací kód Účastníka. Jde o čtrnáctimístný kód, který vám přiděluje automaticky současný operátor. Je to také jediný kód, který vám umožní převést vaše stávající číslo k jinému operátorovi. Kód vám zůstává stejný po celou dobu, kdy u operátora máte platnou účastnickou smlouvu a kdy tedy využíváte jeho služeb. Z důvodu bezpečnosti svůj OKU nikdy nikomu nesdělujte.


Kde najdu OKU u ostatních operátorů?
U většiny dalších operátorů ho najdete v rámci internetové samoobsluhy. Druhým způsobem může být zavolání na infolinku. Tam po vás mohou chtít pro zachování bezpečnosti administrátorské heslo nebo jiné ověření. Třetí variantou je návštěva pobočky. Tu však nemůžete využít u virtuálních operátorů jako je Sazkamobil, Kaktus apod.


Jsem u T‑Mobilu. Kde najdu OKU?
Váš OKU najdete v přílohách, které vám přišly s Účastnickou smlouvou. Podívat se po něm můžete také do internetové samoobsluhy Můj T‑Mobile pod záložkou Smlouvy, kde musíte zadat vaše heslo pro komunikaci. Můžete také zavolat na infolinku, nebo se zastavit na prodejně, kde s vámi váš požadavek vyřešíme. Nezapomeňte prosím, že o OKU může žádat vždy pouze vlastník čísla. Pokud je tedy vaše číslo pod účtem někoho jiného, musí o váš kód zažádat on.







