- Domů
- Aplikace Můj T-Mobile
S apkou Můj T‑Mobile
je to snadné
Přehled o službách
V apce vidíte všechny své služby pěkně pohromadě. A to hned na úvodním Přehledu v apce nebo s widgetem také na displeji telefonu. Přidejte si do apky všechna čísla, která chcete spravovat.
Výdaje pod kontrolou
Snadno ohlídáte vaši aktuální útratu, spotřebu dat nebo dokonce volání a SMS doma i v zahraničí. To vše máte přehledně v naší apce.
Platba rychle a bezpečně
Bezpečnou platbu vyúčtování i dobití kreditu zvládnete v apce pohodlně hned několika způsoby. Klasická platba kartou je navíc doplněna možností Apple Pay nebo Google Pay.
Wi‑Fi Manager
Pomocí Wi‑Fi Manageru si v apce snadno nastavíte svou domácí síť. Můžete sdílet připojení, změnit heslo k Wi‑Fi a mít přehled o všem na jednom místě. Přímo z apky spravujete všechna připojená zařízení.
Zmeňte si tarif
s novým telefonem
Pokud si potřebujete změnit tarif, přihoďte si k němu rovnou i nový telefon. V apce si také jednoduše můžete navýšit data a pořídit si další balíčky na pár kliknutí.
V apce vždy
něco navíc
Další výhody a funkce
Aplikaci máte ve svém telefonu při ruce kdykoli a kdekoli.
Upozorníme vás, že máte nově vystavené vyúčtování.
Nevíte si rady? V aplikaci najdete Podporu, když něco potřebujete.
Všechny vaše služby v Magentě 1 máte pěkně pohromadě.
Často kladené
otázky
Aktuální témata
Jak stáhnout aplikaci?
Aplikace je zdarma a stačí si ji jednoduše stáhnout. Pro Android zařízení stahujte v Google Play a pro Apple zařízení stahujte v App Store.
Pokud půjdete napřímo, stačí zadat do vyhledávacího políčka "aplikace Můj T-Mobile".
Jak se přihlásit do aplikace?
V aplikaci máte více možností přihlášení. Pokud si tedy nepamatujete své heslo, využít můžete jednorázového sms kódu. Stačí vyplnit vaše telefonní číslo a my vám jej obratem zašleme.
Aplikace mi nefunguje, nic nenačítá, nebo hlásí chybu, co mám dělat?
Doporučujeme aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu, případně se přihlásit a odhlásit. Pokud vám aplikace stále nefunguje, kontaktujte kolegy na infolince, nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci. Upozorňujeme, že pro instalaci aplikace je potřeba mít smartphone, být zákazníkem T-Mobilu a mít alespoň minimální množství dat (případně být na wi-fi).
Jaké telefony a OS jsou podporovány?
Aplikace Můj T-Mobile je k dispozici pro operační systém Android (i Huawei) verze 5.0 a vyšší a také pro telefony iPhone s verzí iOS 13.0 a vyšší. Doporučujeme aplikaci pravidelně aktualizovat.
Neznám heslo do App Store/Google Play, nedokáži si aplikaci stáhnout.
O heslo do vašeho Store je možné požádat, funguje to stejně jako pokud obnovujete heslo do jakéhokoliv účtu třeba na webu. Jakmile se vám podaří heslo obnovit, snadno se do svého Store přihlásíte.
Musím mít data, abych si aplikaci mohl/a nainstalovat?
Pro nainstalování aplikace je potřeba mít alespoň minimum dat nebo zaskočte na místo, kde je Wi-Fi.
Mám plnou paměť v telefonu a nemohu si proto stáhnout aplikaci, co s tím?
Velikost aplikace Můj T-Mobile záleží na vašem operačním systému a je pro každé zařízení jiná. Aplikace může být velká 200 MB až 360 MB. Zkuste se podívat do telefonu, zda vám místo nezabírají jiné aplikace, které třeba dlouhodobě nevyužíváte. S naší apkou si užijete spoustu zábavy, ať už to budou soutěže nebo různé super akce. Navíc kontrola služeb, platba vyúčtování, dobití kreditu nebo změna tarifu je v apce raz dva.
Jak je aplikace zabezpečená?
Aplikace má několik úrovní zabezpečení. Např. při přihlášení do aplikace je možné využít klasickou ochranu PIN kódem, otisk prstu (TouchID) nebo rozpoznání obličeje (FaceID). Pro bezpečnou platbu aplikace využívá 3D secure. Některé služby v aplikaci podléhají dvojí autentifikaci, tedy je vyžadované potvrzení SMS kódem.